hemma igeeen

Nu har jag varit en heldag på min praktik, fick göra massor =) En mor o barn bukett som är skit skumt :O En stor bukett o en liten som sitter ihop med band som symboliseras navelsträngen hmm :O Sen en begravningsdekoration som vi ska åka o leverera imorgon . lite läskigt att vi ska gå in o lägga på kistdekorationer på kistor där det ligger människor i :O Men man vänjer sig väl =) sen skulle vi åka o hämta bilen som va på service o virrade bort oss totalt xD tog typ 20 min att hitta rätt XD

Sen fick jag skjuts hem! sköönt att slippa stressa till station oså! :P sen fick jag sätta mej med lite plugg som jag måste få klart. Ush , ska göra klart resten imorgon :)!

Nu ska jag fixa lite o sen kolla lite tv o sova =) Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0