Låång daag

Kommer sova såå gott i natt ! Praktik från 9 - kvart över 6, gick runt stångån på lunchrasten med =) Sen så gick jag från praktiken in till stan där Marre mötte mej så köpte vi ett hänglås till mej ! hatart redan det var verkligen SÄMST!!

Sen gick vi till gymmet, blev att gå på band 20 min innan träningen  började. Sen var vi typ max 10 pers? på MRL ( mage, rumpa, lår). körde med band o sånt , känns verkligen att magen o rumpan tränas iaf =D
Och nu ska jag försöka vara lite nyttig med =) Good luck Elin !

Längtar till helgen =)

Nu ska jag ta en dusch o sen ska jag krypa ner i sängen o sova=D




Jag va inte lite taggad på midsommar ? xD Jävlar såå nice! Var på finnö med Idaa <3 Sen vidare till harstena XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

villken mini :D

2011-01-21 @ 09:52:43
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0