Måndag igen..

Japp idag har jag varit på praktik från 9 till halv 6 :) Fick göra massa roligt men man är så sjukt trött efter en hel dag !=) Fick lite luft iallafall när hunden som finns på praktiken släpade runt mej ett varv sunt stångån! :)
Pappa hämtade mej halv sex eftersom jag skulle åka o dressyrträna!:)
Gick lite sådär till en början men i slutet fick vi till det! Kanon :D

Hoppas på att det blir en clear round i helgen om det är någon mer som ska åka som jag kan åka med eftersom mina föräldrar inte är hemma :/ 

Nu ska jag ta en dusch sen hoppa ner i sängeno kolla på nästa One Three hill avsnitt dom är avsnitt 3 på säsong 8!! Sjukt spännande=)
hoppas ni haft en bra dag =) puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0