Seg dag!

Igår var det fest hos Ronja i mjölby med några tjejer från mantorp =) Sen senare öppnade dom upp mellan två lägenheter så då var vi hos killen som bodde granne med henne =) ajja riktigt kul kväll :D
Sen åkte jag hem med tåget som gick runt 1 och sen fick jag skjuts hem av snälla dennis :D

mötte äve Emelie o linus sen för o snacka lite =)

Idag vakna jag iaf runt 2 typ av att Emelie ringde o hetsa haha :D seg dag! måste egentligen plugga =( Men vem orkar det ?:P Ajja nu ska jag ta o fixa iordning lite !

hoppas ni haft en bra helg :)? Pusss <3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hej, haft en bra helg? (:

2011-01-23 @ 17:11:28
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0