Söndagskväll..

Segade hela dagen :) Har varit hos ida , så käkade vi fettomat och åt chips o så =) Sen komma vi på solsidan! Sjukt jävla bra! Älskar verkligen det programmet! :D
Så blev det lite myspys :)

Sen så drog jag hem och duschade och nu sitter jag här, hade tänk o sätta på ett avsnitt av One three hill och bara slappa =) Vet ni förresten att säsong 8 går på tv 5 klockan 18 nu igen :D sjukt bra! :D

Imorgon ska jag bege mej till min praktikplats där jag ska vara resten av veckan ! känns lite segt att jobba från 9 - 6 varje dag dock =( hinner knappt något annat men måste rida efter =) Nu har verkligen jag och pollen kommit igång och hon har lugnat ner sig så mycket så det är skönt :D

Hoppas alla haft en kanonhelg för det har jag ! =) Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gillar din blogg jättemycket1 Men kan du inte göra lite omröstningar eller liknande ibland så vi läsare kan vara en del i mer :)



På min blogg brukar jag använda http://www.valresultatet.se ... rekommenderar den.



puss

2011-01-24 @ 00:31:22
Postat av: JhillhzaN

Hej och förlåt att jag förstör för dig.

Men jag vill bara göra dig uppmärksam på

min blogg. Jag skriver om det mesta som handlar

om hundar.. Fråga vad du vill och du kommer få

ett svar publicerat!



Ha en fortsatt trevlig dag!

Mvh

JhillhzaN

2011-01-24 @ 02:08:17
URL: http://zheebisan.blogg.se/
Postat av: Amelie

Älska One tree hill ! :D<3

2011-01-24 @ 12:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0